14 paź 2015

Charpteter 3

 ♠
- Ojeju bardzo cię przepraszam, szukam brata, nigdzie go nie ma - podniosłem wzrok i zobaczyłem jakąś blondynkę, która chyba szeptała coś do siebie, zrozumiałem tylko, że uważa siebie za niezdarę. Schyliła się i zaczęła podnosić rzeczy, które jej upadły.
- Nic się takiego nie stało, nie jesteś wcale niezdarna, mi też często się to zdarza. - uśmiechnąłem się jak najszczerzej do niej, a na jej policzkach zagościł rumieńce - Liam -podałem jej rękę, otrząsnęła się i szybko powiedziała :
-  Madison , ale mów mi Madie.
- Powiedziałaś, że szukasz kogoś, ja także szukam pewnej osoby. Może pójdziemy razem ?
- Czemu nie, to dobry pomysł. Zacznijmy  od części gdzie jest staw, wiem że mój brat lubi tam przebywać.
 Trochę później spacerowaliśmy razem alejkami parku.
- Może opowiesz mi coś o sobie - zapytała szatynka
- Nazywam się Liam, jak już wiesz. Mam młodszą siostrę - Dianę. Błękitnooka, blondynka. Nigdy się mnie nie słucha, zawsze musi postawić na swoim, a potem ja wyciągam ją z różnych kłopotów. Razem z nią dwa tygodnie temu przeprowadziłem się do Nowego Yorku i mieszkamy w jednym z tych wieżowców nie daleko parku...
- Naprawdę, ja też tam mieszkam. Będziemy mogli widywać się codziennie - dziewczyna zaczęła skakać jak małe dziecko - teraz zrewanżuj mi się i powiedz coś o sobie.
- Tak naprawdę pochodzę z Paryża, ale jakieś 5 lat temu przeprowadziłam się tutaj. Także mam młodsze rodzeństwo, jest nim mój brat - Michael. Brązowooki szatyn, który bardzo szybko się denerwuje, a dziewczyny zmieniał jak rękawiczki. Do czadu gdy.... gdy - Mady nagle przerwała i popatrzyła się w jedną stronę - jest ! - krzyknęła, wskazując palcem na jakąś parę, pobiegła w tamtą stronę, a ja zaraz za nią.
Z bliskawyraźniej widziałem twarze osób...i no ładnie. Alicja chyba naprawdę  chce sobie przysporzyć problemów. Wie, że jest z bajki a flirtuje z jakimś kolesiem.
- Michael gdzieś ty był ? Martwiłam się. - dziewczyna przytuliła brata, a on ją lekko od siebie  odsunął.
- Madison, to Diana .
- Mówiłam co byś nie używał mojego pełnego imienia. To  Liam-przedstawiła mnie - więc to ty jesteś jego siostrą ?
- Tak, to ja. Ty to pewnie siotra Michaela dużo mi o tobie opowiadał
- I nawzajem.
- My chyba będziemy musieli już iść, do zobaczenia - powiedziało rodzeństwo, a chwilę później zniknęli nam z pola widzenia.

 
- I co braciszku ? - pyta mnie Mad zaraz potem, jak odeszliśmy jakiś kawałek.drogi od nowo poznanych osób.
- Nie wiem o co ci chodzi....
- O Dianę mi chodzi.
- Nic mnie z nią  nie łączy -  choć sama nie wiem czy bym chciał aby było inaczej.
- Na pewno, widziałam jak na siebie patrzycie.
- Tak ? A Liam - na jej twarzy pojawił się rumieniec - bingo ! Mam jej słaby punkt - dwa zakochane gołąbki, Liam i Madie....
- Przestań ! Nic mnie z nim nie łączy ok ?!Zachowujesz się jak przedszkolak. Za to ty i Diana, to zupełnie inna bajka...
- Zapominasz się, nawet gdybym chciał, ale nie chcę.  Nie mógł bym z nią być.
- No tak, ale wszystko może się w.każdej chwili zmienić. Nie zapominaj o tym...


 ♠✽

Dawno, dawno temu był blog, który zawieszany był z 10 razy, a usuwany z 5.  Działał on jak uzależnienie, bo autorka za każdym nienawieszeniem i usunięciem zaraz tęskniła za pisaniem i wracała na blog. Tak było i tym razem....

Jeśli ktoś zaglądał tutaj często, to wie że od ostatniego całkowitego odejście z blogera, wróciłam i chciałam zmienić tematykę bloga, ale sądząc po tym poście nie wyszło mi to zbytnio. Wracam do opowiadań, ale odmienionych, koniec z Violettą (która jak dla mnie jest przesłodzona maksymalnie), pora zacząć coś innego. Wymyślić swoich bohaterów (no w tej serii niedokońca wszystkich).
 Zmieniło się pisanie, więc wygląd też jest inny (tak jak poprzednio wykonany przez Yassmine). 

5 komentarzy:

  1. Świetnt misia :* <3
    Mówiłam, że tak będzie, miałam rację i co ? xd
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i do świąt, bo pewnie wtedy dodadz rozdział (już wiesz o co mi chodzi).... :D

      Usuń
    2. Nie jak zawsze :b
      Tak tak, do "świąt" haha
      Kc <3

      Usuń
  2. Wroce jak zrobie matme geo chem anga niema i poalka ;-;
    Masakra
    :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine