19 kwi 2015

Charpeter 1


Gdzie ta dziewczyna się podziewa, czekam na nią już parę godzin, ile można ?  Spóźnio..
- Już jestem - o wilku mowa
- Co tak długo ?- spytałem oburzony
- Przepraszam zapomniałam - blondynka wbiła wzrok  w podłogę, czubki butów skierowała do środku i lekko kiwała się z lewa na prawo. Zawsze tak robiła kiedy się denerwowała, albo coś chciała(w tym przypadku raczej  to pierwsze wchodzi w grę) - Coś się stało ?
- Popatrz- wskazałem na znaleziony w internecie tekst o  książce dawniej o tytule ,,Alicja w krainie czarów"- Nasza historia już uległa zmianie. Nasza ''przeprowadzka" tutaj, nie była dobrym  pomysłem, musimy wracać.
- Nie! my...znaczy ja.... no...ale...
- Nie owijaj w bawełnę, co takiego ma nas tu zatrzymać ?
- Nie chcę wracać, ja mam tutaj swoje życie, tu jest mi dobrze i nie chcę znów popadać w durną rutynę jako Alicja. Chcę być jak ludzie żyć i  umierać, iść za sercem, nie wiedzieć co robić, mieć wzloty i upadki. Zamiast być nieśmiertelna fikcyjną postacią, która ma wszystko zaplanowane w najdrobniejszym szczególe, bez marzeń, bez przykrości, z samymi wesołymi chwilami - to jest już nudne!
- Nie możemy tu zostać, nie pasujemy tu, jesteśmy inni-wymyśleni. To nie jest świat dla nas, nie jest nasz. Do tego ty jesteś główną  bohaterką książki, w której tytule znajduje się twoje imię, a teraz jest ona o kompletnie czymś innym i nawet nie jest dokończona ! Rozumiesz ona sama się pisze!
-Właśnie, że nie. Nigdzie nie wrócę, bo nie chcę. Mam dosyć tych wszystkich zasad i bycia nimi całkowicie podporządkowana-skończywszy swoją wypowiedź , głośno szlochając wybiegła.  Usłyszałem już tylko głośne trzaśnięcie drzwiami, po czym zapanowała głucha cisza. Mam dosyć już dosyć tej dziewczyny. Ciągle robi sceny, narzeka i się buntuje. Nie wiem jak długo jeszcze z nią pociągnę, muszę tylko wiedzieć jak wrócić do krainy baśni, tylko że nie wiem nawet jak tu trafiłem.


- Co z nią-spytałem nadwornego lekarza, lecz on nie odpowiedział, a jedynie głośno westchnął i wyszedł- czyli bez zmian. Królowa nadal siedzi w
komnacie trzęsąc się i powtarzając ciurkiem słowa ,,to nie może być prawda, to kłamstwo''. Biedaczka, gdyby był tylko jakiś sposób by jej pomóc, lecz żadnego nie ma. Nikt nie pójdzie przecież w ślad Alicji, aby zaciągnąć ją do krainy czarów. To byłoby szaleństwem nikt kto tam poszedł nigdy nie wrócił, więc nie wiadomo czy w ogóle można wrócić... Poza tym nie wiemy czy Alicja w świecie ludzi nie zmieniła imienia, gdzie mieszka i czy zmieniła wygląd. W takim układzie jest to szukanie igły w stogu siana. Tak odstępując od tematu zastanawia mnie po co ona tam w ogóle poszła ? Po co zabrała królika ? Zwłaszcza dziwne jest to drugie, przecież nasz biały królik jest bardzo uczciwy i nigdy nie ma niebezpiecznych pomysłów, w porównaniu do Alicji...  Jednak z nimi jak i zanim wszystkimi to nigdy nic nie wiadomo, przecież wszyscy tu jesteśmy szaleni, a nazwa zobowiązuje. Najbardziej zastanawia mnie co będzie teraz, historia ciągle jest pisana, więc nic nie wiadomo. Jeśli królowa nie dojdzie do siebie może rozpętać się prawdziwa bitwa o bycie głównym bohaterem i posiadanie władzy, w której wszystkie chwyty będą dozwolone. Boję się pomyśleć co się może jeszcze stać, przecież harmonia świata baśni może całkowicie wyparować, znów zapanuje zamęt i chaos, którego nie da się powstrzymać , a wtedy już nikt nie będzie bezpieczny.  Będzie tak jak na samym początku, kiedy wszystko się zaczęło.
~♣♠~

Tak wiem krótki i badziewny, a musieliście tak długo czekać. Bardzo, ale to bardzo was za to przepraszam teraz mam mało czasu, choć nie dzisiaj cały dzień spędziłam na WarofBeast   i zdałam sobie sprawę, że za dużo czasu poświęcam grafice, zajmuje mi to prawie całe dnie, muszę trochę przystopować i przestać brać udział w tylu wyzwaniach graficznych.  Teraz postaram się to zmienić.
~♣♠~

Postanowiłam zrezygnować z Graphics Hayden na rzecz Crazy graphics. Teraz to tam będziecie mogli mnie znaleźć. Na razie jestem tam na okresie próbnym, jestem w 5-% pewna że uda mi zostać an stałe, a jeśli no to najwyżej na pandach jest nabór.  Jeśli macie jakieś prośby dotyczące szablonów czy grafiki piszcie na moje maila(znajdziecie go w zakładce kontakt). 
~♣♠~


15 komentarzy:

  1. Aaaaaa! Roooozdział. I jaki cudny!
    Kocham cię Haniu ♥ No i jeszcze dedyk.
    Jestem w siódmym niebie. <33333 Bardzo dziękuję ;*
    Ciekawe, czy Lu wróci.
    W sumie, to już nie mogę się doczekać rozwoju akcji.
    I te dwie postacie. Czyżby Fede??
    Please, powiedz, że tak! Ściskam misiu, do następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciebie i tak kocham mocniej <3
      Dedykacja rozdzuał należała ci się już dawno...
      Tak to będzie Fede, ale drugiej osoby raczej już się nie domyślisz...
      Pozdrawiam cieple
      Hania

      Usuń
  2. Super ♥
    Dzięki za dedyk i, że nie usunęłaś bloga ♥
    Bardzo wiele to dla mnie znaczy ♥
    Moje przemyślenia to:
    Alicja- Ludmiła
    Królik- Leon (Wiem, że to on bo czytałam prolog :P)
    Do następnego rozdzialiku
    Lusia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie ma za co.
      Jeszcze będą chyba 2 postacie z kraony czarów o imieniu kogoś z Violetty w normalnym świecie, ale dokładnie sama narazie nie wiem jak to będzie...
      Next juz zaczęłam pisać, więc pojawi się niebawem.
      Całuje
      Hania

      Usuń
  3. Jak to?! Ja też skomentowałam poprzedni post, teraz patrze nie ma! Jak to sie stalo?! Komentowalam na pewno!
    Przepraszam ♥
    Kochanie, wielka ulga ze nie odchodzisz
    rozdzial cudowny
    kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, że nie ma twojego komentarza pod poprzednim postem, trzeba winić twórców blogerra, za to że strona nie poprawnie działa...
      Dziękuję
      K.c <3
      Hania

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem.
    Hm.... Ludmi nie chce wracać.
    Czyżby kogoś poznała i się zakochała?
    Czekam na 2, fajnie gdyby była troszkę dłuższa.
    Besos :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie teraz, ale niedługo dokładnie w 2. Będzie ona dłuższa :)
      Pozdrawiam
      Blanche

      Usuń
  6. nie moja bajka, ale świetnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny♥
    Czekam z niecierpliwością na next♥
    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudeńko <3
    (Bardzo jeszcxze raz dziękuje za tą szczreość pod rozdziałem :** xd)
    Wciągnełam się już!
    I dostałaś nominke przynokazji z okazji twojeho talentuuu!!!
    No wiec do pracy z odpowiedziami na LBA, ostrzegam, że pytania bywają niecodzienne xd

    Besos czosnkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hheeej!
    Jestem nowa .. ale na stale ;)
    Booski rozdzial!
    Dawaj szybkiego nexta!
    Zapraszam do mnie..
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine