24 mar 2015

Prolog ,,It's not an ilussion"



Znacie książkę pt.,,Alicja w kranie czarów", bajkę o blondwłosej dziewczynce, która w pogoni za białym królikiem trafia do bajkowej krainy, gdzie przytrafiają jej się przedziwne rzeczy ?  Pewnie tak, więc jesteście lekko obeznani w temacie i w miarę zrozumiecie  tą historię. Jednak jest  ona mocno pokręcona, jak świat do którego trafiła powyżej wymieniona bohaterka.
Wszystko zaczyna się właśnie w krainie czarów, lecz co będzie dalej? Tego na razie nie wie nikt. Gra zwana życiem jeszcze trwa, a ta opowieść dopiero się zaczyna.



Nazywam się Alicja, znaczy Diana  mam 19 lat i jestem jedną z najlepszych nauczycielek aktorstwa w Nowym Jorku. Na razie jestem singielką, ale to dobrze, przynajmniej mogę skupić się na karierze. Nie myślcie, że nie chcę się zakochać. Nie, nie ja szukam prawdziwej miłości i zakończenia jak w bajkach, lecz jest pewna prze...
- Alicjo !
- Diano, nie Alicjo nie tu !
-W taki razie Diano przyjdź na chwilę!
- Poczekaj jeszcze trochę, zaraz do ciebie pójdę.
Przepraszam  za to. O czym to ja... No tak o sobie, no więc szukam prawdziwej miłości i zakończenia jak w bajkach, lecz  jest pewna przeszkoda, a moja historia jest już tj. przypieczętowana.
Co by tu jeszcze... Zgaduje, że was już to nie interesuje, a jesteście bardziej ciekawi tego co słyszeliście i o co w tym chodziło, jaka Alicja, gdzie jest to nie tu ? Postaram się przedstawić wam całą historię, tylko może nie teraz, kiedyś, albo nigdy? Powiedzmy, że nie wszystko jest takie jakie się nam wydaje, a gdy dowiemy się prawdy myślimy, że to kłamstwo, lecz to nie jest iluzja, to prawda, a ja miałam dosyć mojej 'rzeczywistości'.



- Alicjo ! Gdzie jesteś ?  Króliku !
Od 2 dniu bezustannie szukamy tej dwójki, przepadli jak kamień w wodzie. Nic nie może się zacząć, a co dopiero trwać bez nich.  Wszyscy porzuciliśmy tymczasowo nasze 'role' aby wszcząć poszukiwania, lecz narazie są bezowocne.
- Królowo! Królowo kier! Znalazłem coś chodź tutaj i zobacz! - To kapelusznik, oby tylko odnalazł nasze zguby.
 Kiedy przybiegłam suseł wraz z kapelusznikiem wpatrywali się ze strachem w starą sięgę.      
 Podeszłam bliżej aby z  dokładnie ją obejrzeć. Przewróciłam  strony tak, aby zobaczyć okładkę, niewiele zobaczyłam. Była w jednolitym kolorze-brązowy, do tego pokrywały ją liczne drobinki kurzu. Wróciłam na stronę, od której wszystko się zaczęło. Spojrzałam na nagłówek i przeczytałam kawałek. Głośno wciągnęłam powietrze i na chwilę zatrzymałam oddech.
To nie może być prawda, to zaburzy całą równowagę, co teraz, co z naszym światem, co z nami ? Panikowałam ze strachu zemdlałam i upadłam na ziemię.
 Kiedy już się wybudziłam w głowie cały czas miałam treść księgi baśni
,,Kraina Czarów
Kiedy Alicja wraz z królikiem uciekła do zupełnie innej krainy, gdzie bajki są jedynie literaturą cała kraina czarów zmieni się teraz nie do poznania....."
Dalej nie przeczytałam, spełniły się moje najgorsze obawy, za wszelką cenę muszę ich odnaleźć.


♣♠♥♦

19 komentarzy:

  1. Hejka :)
    Dałaś mi link więc chętnie weszła ;D
    Po pierwsze: Obserwuje c:
    Po drugie: świetny prolog. Troszkę się jeszcze nie orientuje co i jak ale jest OK ;D
    Po trzecie: czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, a tak szczerze to ja sama lekko się pogubiłam pisząc ten prolog, ale o to mi chodziło wszytsko ma być pokręcone jak kraina czarów, choć jednak troszkę mniej.....
      Next niebawem
      Pozdrawiam
      Hayden :)

      Usuń
  2. Hej ;3
    Dziękuję za linka <3
    Boziu... Boziu... Jaki ten prolog był Genialny i Cudowny ;3
    Jeszcze nie za bardzo się orientuje o co chodzi, ale to początek wiec wiesz..
    Kurde nadal się nim tak bardzo zachwycam.
    U.. Ta historia będzie mega genialna<3
    Cudnie się zapowiada...
    Kurde nie umiem pisać komentarzy. Jestem w tym beznadziejna ;)
    To tak.. Czekam na rozdziałek<3
    A jeszcze jedno, jaka para, o kim to będzie ? Jestem maga ciekawa.

    Przepraszam za błędy jeżeli takowe się pojawiły.
    Pozdrawiam cieplutko :•)
    Ciao ;3


    Caroline...
    Klaudia Mnatsakanyan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^.^
      Niedługo dowiesz się więcej...
      Trudne pytanie niby głównie o Fedemile, ake pomieszałam to z Alicją z kriny czarów, więc trudno powiedzieć, bo A... Zaraz wygadam calą historię...
      Ja ostatnio nie tylko komentarza nie umiem napisać, a się wyslowić porządnie skladjąc zdanie.
      Buziaki
      Hania :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Genialny prolog :)
      Jeszcze troszkę się nie orientuję...
      Ale to dopiero początek, więc no :)
      Czekam na rozdział <3

      Usuń
  4. Jestem!
    Wiesz co mnie dziwi? ze ty napisalas ze sie sama troche pogubilas piszac prolog, a ja wszystko rozumiem xd
    swietny, na prawde
    czekam na rozdzial 1
    Besos, Mechiśka ♥
    Kocham Cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Nie chodzilo mi o prolog, bardziej o to że lekko zgubiłam się w tej histori, bo pisząc prolog myslałam o tym co będzie w epilogu i dalszych rozdziaach, z tad pogubienie u mnie :)
      Ja cię też kocham :*
      Pozdrawiam cieple
      Hayden

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O bosz.
    Boskie.
    Strasznie ciekawi mnie co będzie dalej.
    Miałaś mega super pomysł z tą Alicją.
    Ale.... Główna bohaterka to Ludmiła, Alicja czy może dwa w jednym bo nwm.
    Czekam na next.
    Buziaki:-*
    Misia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      To dwa w jednym, Alicja to Ludmiła, w krainie czarów alicja, w normalnym świecie-Ludmiła.
      Besoes
      Hayden ;)

      Usuń
  7. O bosz.
    Boskie.
    Strasznie ciekawi mnie co będzie dalej.
    Miałaś mega super pomysł z tą Alicją.
    Ale.... Główna bohaterka to Ludmiła, Alicja czy może dwa w jednym bo nwm.
    Czekam na next.
    Buziaki:-*
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog cudowny, boski i BOSKI!!!!
    Nie mogę się doczekać rozdziału number 1 !!!!!
    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Koooocham cię moje słoneczko, wiesz o tym tym, prawda? <3
    Prolog... Ehm... no wiesz... GENIALNY! ;*
    Uwielbiam pokręcone historie :D
    Oczekuję równie dobrego, szybkiego nexta, jak zawsze z resztą ♥
    Życzę weny misiu, do następnego, przecudownego rozdziału u cb;*

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada sie ciekawie, nie mogę się doczekać dalszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejciu jakie cudo normalnie meeega takiej historii jeszcze nie słyszałam <3 Czekam na rozdział 111 <3 <3 Nie mogę się doczekać <3 Alicja ? Ludmiła ? Wowwww
    http://fedemila-na-zawsze123.blogspot.com/- Link do mojego bloga może kiedyś wpadniesz ? Czekam na next <3
    Magic Rose

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie się zapowiada nei słyszałam jeszcze takiej :)
    będę czytać
    zapraszam leonettaforevernew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine