27 lut 2015

Epilog ,,Prawdziwa miłośc, zawsze znajdzie szczęśliwe zakończenie"

-Każda historia ma swój koniec, jedne z nich są smutne, a inne wesołe, są takie, które chcemy znać, a także takie, których nigdy nie chcemy doświadczyć, zależnie czy nasza historia będzie miała dobrzy, czy zły koniec zależy od nas. Mówią, że to los pisze scenariusze na które nie mamy wpływu, to nie prawda. Tak los pisze scenariusze, ale w naszym życiu zawsze jest ich kilka, a my wybieramy, który z nich przytrafi się nam, co się stanie, to zawsze należy do naszej decyzji, a przyszłość może mieć inny scenariusz niż na początku. 
Jednak co ma to wspólnego z bohaterami tej opowieści ? Każdemu los pisze scenariusze i każdy wybiera, a nasze ukochane osoby, niczym się nie różnią.
 Własnie w studio On beat wszystko się zaczęło, to tam dobrzy zmieniali się na złe, a także na odwrót, , poznawali swoje pierwsze, prawdziwe, fałszywe miłości, przeżywali wzloty i upadki, ale wszystkich łączył talent i pasja do muzyki.
Zastanawiacie się pewnie co dalej ? Co teraz dzieje się z bohaterami ?
Wszyscy już nie żyją, ale jednak są ich dzieci. Federico wziął ślub z Ludmiłą miesiąc po oświadczynach, a po paru miesiącach urodziła im się córeczka-Mercedes, która oczy i uśmiech odziedziczyła po tacie, a piękne blond włosy po mamie, rok później rodzina Pasqaerllich powiększyła się o jeszcze jednego członka rodziny, a mianowicie o synka Ludmi i Fede- Ruggerro, który jedynie z oczu przypomina swoją mamę. Co z resztą bohaterów ? Wszyscy się ze sobą ożenili, jakiś rok po ślubie Pasquaerrlich, Diego i Lara także przeżyli ten dzień, a zaraz po nich Maxi i Natalia razem  z Francescą i Marco wzięli ślub w tym samym dniu. Państwo Verdas parę dni po ślubie Fedemiły...
- Kto to jest Fedemiła ?
-Federico i Ludmiła słoneczko, a jak już w temacie to Leonetta, to Leon i Violetta, Marcessca to Marco i Fran, Naxi, to Natalia i Maxi.
- A Diego i Lara ? 
- To Diealara
- Aha, a co dalej ?
- Więc po ślubie Fedemiły, dokładnie tydzień później Verdasą urodziła się dwójka dzieci-Jorge i Martina, a jakieś 3 lata po ślubie Marcessci urodziła się im córeczka-Lodovica, a rok po ślubie Dielary urodziła się Valeria. Jedynie rodzinie Ponte tydzień przed ślubem urodziła się córeczka Alba, a rok wcześniej synek Facundo. 
- A co się stało z ich pasją muzyką ? co z ich karierą ?
- Jesteś bardzo dociekliwa, ale opowiem ci, tylko w większym skrócie, jest już dość późno. Zespół All4You tworzyli wszyscy chłopach: Leon, Diego, Feder, Maxi oraz Marco, natomiast dziewczyny, a dokładnie Camilla, Naty i Lara założyły zespół Luz, w którym Cami jest wokalistką, Naty grana perkusji, a Lara także jest wokalistką i gra na basie. Reszta dziewczyn, a mowa o Ludmile, Violetcie oraz Franczesce zostały solistkami. Wszyscy z nich byli bardzo sławni, jednak to Violetta, Ludmiła i zespół chłopaków wybili się najbardziej. Po jakiś 5 latach postanowili zrezygnować z kariery i założyli szkoły podobne do Studio On Beat w wielu miejscach na Ziemi, aby każdy mógł spienić swoje marzenia. 
- Mamo, a czy to prawdziwa historia ? Wiesz w kocu mamy identyczne imiona jak tamci bohaterowie, tylko, że wszyscy żyją 
- Może....
-Mamo, no prosimy
-Tak jest to prawdziwa historia, a my i wy to jej bohaterowie
- Dzięki Fede - powiedziała z nutką roni blondynka
- Oj no nie gniewaj, się, ale przecież muszą wiedzieć jak to było z ich rodzicami - powiedział szatyn i pocałował dziewczynę w policzek, na co dzieci zareagowały z odrazą
- Teraz przynajmniej wiemy, czemu tak często byliśmy u babci, albo podróżowaliśmy z jednym z was - odpowiedziała Mercedes
- No dzieciaki jest już późno, pora spać
- Jest jeszcze jakaś część historii ? Może coś pominęłaś, w końcu tyloma wieczorami się to ciągnęło.... - dopytywał Ruggerro
- Nie ma już, dobranoc, gasimy światło, słodkich snów- dorośli wyszli z pokoju i także udali się do swoich sypialni 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♪♥♫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak oto prezentuje się epilog, zanim jednak go przeczytacie, to przeczytajcie poprzedni rozdział(jeśli jeszcze tego nie zrobiliście)
Teraz krótkie wyjaśnienie, to wszystko co pisałam, to było jako historia tych osób, która się wydarzyła, a potem ją rodzice opowiadali dzieciom, każdy o swojej perspektywie, prócz tego końcowego co było w epilogu, bo to każdy opowiadał swoim dzieciom.
Pierwszy raz jestem zadowolona z twego co napisałam i uważam, że  epilog jest najlepszym czymś co kiedykolwiek tutaj się pojawiło (tutaj-na blogu)
Nie wiem kiedy będzie prolog nowego opowiadania, ponieważ nadal nie mogę niez mogę się zdecydoiwać, o czym będę pisać mam za dużo pomysłów.
Besoes
Hania 

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Popłakałam się na początku *-*
      Piękne słowa ♥
      Nie no, sorki ale po prostu nie mogę się ogarnąć
      Tak dużo na raz.....
      Epilog......
      Te śliczne słowa na początku.....
      I jeszcze to że wszyscy już nie żyją.....
      Smutne ale jednocześnie taki piękne.....
      Hmm......co mogę jeszcze dodać???
      Z niecierpliwością wyczekuje prologu ;3
      Kocham ♥
      Besos ;******
      A i jakby coś to już nadrobiłam komentowanie pod rozdziałem 19 i twoim powrotem ;3 ♥ ;*

      Usuń
    2. Dziękuję, nie spodziewałam się że epilog może tak kogoś wzruszyć....
      Albo ja źle zrozumiałam przekaz twojego komentarza, albo ty posta, bo wszyscy żyją, a w epilogu to akurat Lu opowiadała Mercedes i Ruggerro...
      Prolog postaram się dodać jak najdzybciej, ale najpierw muszę wybrać jedną z historii.
      Buziaki
      Hania :*

      Usuń
    3. Popłakał się przez te słowa na początku *-* ;*

      Usuń
  2. Kooocham <3
    Epilog - Cudo
    Boże, tak mi się podoba.
    Jesteś wspaniała, wiesz?
    Miałam łzy w oczach, jak zaczęłam czytać.
    Dobrze, że wszystkim się ułożyło.
    Podoba mi się to zakończenie/podsumowanie wszystkiego.
    Już nie mogę się doczekać Prologu.
    Czekam więc, aż zaczniesz realizować swoje pomysły.
    Kocham cię mocno, weny misiu;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Bez presady wspaniała? Ja? Co najwyżej trochę dobra...
      Prolog raczej niedługo
      Ja kocham cię mocniej :* ♥
      Hania

      Usuń
  3. Hej. Jestem z komentarzem.
    Na początku nie wiedziałam czy w ogóle mam to komentować. Nie chodzi o to, że mi się nie podobało..ponieważ bardzo podobało...Cudowny epilog<3
    Mianowicie chodzi mi o wcześniejszy komentarz na tym blogu. Wydaje mi się, że możesz żywic do mnie w pewnym sensie urazę.
    Za to co napisałam. No, ale cóż jestem szczera... Mam nadzieje, że nie ma aż żalu. A nawet jeśli tak to rozumiem.
    Nie mam wyrzutów sumienia, jest mi po prostu źle ponieważ nie potrafiłam cię zrozumieć. Przepraszam, naprawdę.
    Co do epilogu<3
    B-O-S-K-I<3
    aż łezka mi się zakręciła. Taki smutny a zarazem piękny<3
    Fedemiłcia mm :3
    Czekam na prolog nowego opowiadania...
    Pozdrawiam ciepło Klaudia<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu niby ty miałabyś nie komentować ? Mnie się nie da zrozumieć i potem niewiadomo co z tego wynika... Wiedz, że nie żywię do ciebie nawet w njmniejszym stopniu
      żadnej urazy...Zobacz lepiej jaka to osoba mnie na blogu odwiedziała i to ona nie powinna się tu pojawiać po tym co razem z Alexandrą Ludwig mi napisała -.-(mówie tu o tym co było na blogu Oli)
      Dziękuję :)
      Prolog wkrótce...
      Besoes
      Hayden :*

      Usuń
  4. Szczerze nie podoba mi sie to. Bezsensowne. To opowiadanie wogole bylo beznadziejne. Nawet nie mialo fabuly => mysle ze nastepne opowiadanie bedzie lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być nie miła bo masz prawo wyrażać własne zdanie a dla autorek właśnie to jest najważniejsze ale mogłaś to ując jakoś....ehm no nie wiem.........milej??

      Usuń
    2. Wszędzie rozpoznam tą nazwę użytkownika...
      Jedna z dwóch, fanek Oli, które mnie tak nienawidzą -,-
      Madzik na nią nie ma siły, ma prawo do wyrażażania opini, ale coś mi się wydaje, że na mój temat zaweze będzie miała złą opinię....
      Tak wogóle to nawet nie spodziewałam się, że tu tutaj się pojawisz, przecież według ciebie jestem taka okropna, zła i myslę tylko o sobie i chcę być w centrum uwagia....

      Usuń
  5. A tak wg to masz FB? ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to wpisz sobie "Madzia Zapaa" i od razu ja ci tam "wyskoczę" ;***

      Usuń
  6. Przepraszam za spóźnienie...
    Nadrabiałam lekcje do szkoły, potem pisałam rozdział do siebie i ciężko mi było to ogarnąć :/
    Ale jestem ♥
    I mówię, że epilog cudowny <3
    I ten cudowny początek o.O Aż się łezka w oku kręci ♥
    Miałaś idelany pomysł, żeby całą historię opowiadali swoim dzieciom :)
    Czekam na prolog nowej historii <3
    Kocham i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam , że tak późno ale jak nie szkoła to przyjaciele a nie ukrywając jestem też leniem więc komentuje dopiero teraz
    Co do epilogu to jest cudowny <3
    Początek był tak świetny , że się popłakałam
    a ten pomysł z opowiadaniem historii ich dzieciom był genialny <3 Nie mam talentu do pisania komentarzy to czekam na prolog nowej historii

    Lola <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA.
    Więcej informacji na ten temat znajdziesz tu: http://fedeludmifedemilaforever.blogspot.com/2015/02/lba-6.html#comment-form
    Serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się spóźniłam, no masakra no... Ale chyba mi to wybaczysz? Powinnam napisac ten komentarz od razu, kiedy tylko zobaczyłam na bloggerze, że został opublikowany, ale później zupełnie zapomniałam...
    Dziękuję ci za tę historię ♥
    Ile się tutaj wydarzyło... Tyle tu się zmieniało, tyle wprowadzałaś, tyle się działo...
    Kurczę, ona się tak po prostu nie skończy? Nawet, jeśli to już epilog?...
    Zupełnie się nie spodziewałam, ze to się tak potoczy. Że oni opowiadali to swoim dzieciakom, to, co się wydarzyło... Wspaniałe... Wspaniałe te efekty końcowe, którymi nas obdarowałaś w tej pięknej części ♥
    Każdy rozdział zawsze był unikatowy, czymś się wyróżniał, coś się działo i było po prostu wspaniale.
    Wiem, że na pewno następną historią też mnie zaskoczysz....
    Dziękuję <3
    Czekam na prolog nowego opowiadania <3

    Besos ;**

    Zapraszam do siebie ;) http://federico-y-ludmila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine